piątek, 2 października 2015

Wyprawka dla malucha!

Chyba na to najbardziej czekałam.
Aż będę składała małe ciuszki, aż będę kupowała wózek, aż wszystko to wypiorę i poskładam do szafek.
Tak, tak, wiem, później już będę miała tego dość i będę tym "rzygać", bo co chwilę trzeba będzie Go przebierać, prać te mikroskopijne ciuszki itp.
Ale i tak składanie wyprawki sprawia mi wielką radość! ♥

No więc ja jeszcze nie złożyłam całej wyprawki dla Stasia, ale w miarę upływu czasu i nowych zakupów na pewno będę dawała Wam znać Kochane/Kochani jak to z tą moją, a właściwie Jego "pierwszą szafą" jest :)

Miałam wiele pomysłów na ten post, ale przedstawię go w formie listy, którą po prostu będę uzupełniać :)
Uprzedzam, że chodzi mi tu o rzeczy, które uważam za potrzebne w szpitalu i od razu po powrocie do domku!
No więc zaczynajmy!

Ubranka:

• 5 sztuk body 
Ja swoje zakupiłam w rozmiarze 50 na stronie Smyka.
Są wykonane z porządnego i przyjemnego w dotyku materiału :)
 
• 5 sztuk śpioszków/pajacyków
No więc śpioszków jeszcze nie mam..
Coś nie mogę upolować takich, żeby były ładne, przyjemne w dotyku, a zarazem w odpowiadającym mi rozmiarze. 
No cóż, szukam dalej! :)
 
• 3 pary półśpiochów 
Ja w swoich zbiorach mam dwie sztuki z H&M.
Zostało mi dokupić jeszcze jedną :)
 
• 2 pary spodenek
Mogę odhaczyć, spodenki zakupione :)
Rozczulają mnie niesamowicie takie mini dresiki! O matko! ♥
 
• 5/6 par skarpetek
Ja mam na razie 3 pary.
 
• 5 kaftaników
Boziuu, kaftaników to ja mam multum!
Na pewno więcej niż 5, więc tutaj mogę być spokojna :D
 
• 2 pary bluz
Bluzy na stanie SĄ! :D
 
• Jesienny kombinezon
Niestety poszukiwania rozpoczęte, ale jakoś nie idą w dobrym kierunku :(
 
• Cieplejszy kombinezon zimowy
Tak jak wyżej. Coś nie mam szczęścia do tych kombinezonów, bo jak ładny to nie ma takich malutkich rozmiarów :(
 
• 4 cienkie czapeczki
Czapeczki mam, ale i tak zastanawiam się nad zakupem jeszcze jednej.
Tego nigdy mało! :D
 
• 2 grube czapki zimowe
Taki urok rodzenia dziecka w zimie. Na czapeczki zimowe polowanie rozpoczęte! :D
 
• Paczka pampersów w rozmiarze 1
Pampersów jeszcze nie kupuję, ale nastawiam się na rozpoczęcie takich zakupów w przyszłym miesiącu :)
 
• Paczka mokrych chusteczek
Tak jak wyżej :)
 
• 2/3 butelki
Ja na razie jestem w posiadaniu jednej, teraz chcę kupić jedną z Lovi i jedną z Philips Avent.
Może jakąś polecacie Dziewczyny?
 
• 2 smoczki
Smoczków jeszcze nie mam, ale kupię albo z NUK albo z Lovi.
Tutaj to samo pytanie co wyżej - może miałyście z którymś styczność i polecacie jakiś? 
 
 
No więc to by było na tyle!
Pozdrówcie i ucałujcie swoje Maluszki! ♥
Do następnego posta!

14 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o ubranka to zdecydowanie wolałam pajacyki od śpiochów i body od kaftaników. Te ostatnie non stop mi się podwijały, zresztą, nadal ich nie nosimy ;-)
    Butelki z Aventu nam się sprawdzają, laktator mam z tej firmy i bezpośrednio do butli leci. Warto w taki sprzęt zainwestować, bez niego byłoby mi ciężko.
    Mój synek smoczki uwielbia tylko z firmy MAM. Mieliśmy z Aventu, Nuka i Canpolu - 2 sekundy i wypluwał.
    Nie wiem na kiedy masz termin, ale ja w zeszłym roku kombinezon w h&m upolowalam za polowe ceny juz w listopadzie ;)
    Co jak co ale nad wózkiem się dobrze zastanów, ja po pół roku użytkowania widzę wady swojego, pewnie drugi raz bym go nie kupiła ;-)
    Pozdrawiam i zdrówka życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wózeczek już kupiłam :) Ja nad laktatorem z Aventu też się zastanawiałam i na niego się chyba zdecyduję, skoro ktoś mówi, że jest okej :) Co do smoczków to nawet nie brałam tej firmy pod uwagę! :o Przejdę się po sklepach i popytam o opinie, to się na coś zdecyduję :)

      Pozdrawiam i wzajemnie! ♥

      Usuń
  2. Zastanawia mnie rozmiar ubranek 50? Zazwyczaj dziewczyny żałują zbyt wielu w rozmiarze 56, bo okazują się za małe. A ja w przeciwieństwie do Oli bardzo lubiłam śpiochy. Jak było zimno to zakładałam pod nie body na długi rękaw. Do tej pory czasem go tak ubieram. Ja lubię śpiochy z 51015.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam sklep Smyk, ale do 51015 też na pewno zajrzę :) No ja kupiłam body w rozmiarze 50, ale mam jeszcze zapas większych, więc jestem spokojna :) Kupiłam je w sumie tylko na pobyt w szpitalu.

      Usuń
  3. Na początek zdecydowanie pajacyki najłatwiejsze w "obsłudze" ;) Ja byłam zadowolona z wszelkich produktów Avent, z których korzystałam :). W sumie to ja kupowałam na początek 62 (moje dzieci 56,54 się rodziły więc nie weszły by w mniejsze ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja upatrzyłam sobie laktator z Aventu i stwierdziłam, że kupię jednak smoczki z Avent i Lovi :) ja kupuję w różnych rozmiarach ciuszki, ale ciągle żyję nadzieją, że urodze taka kruszynkę jaka sama byłam (51 cm i 2450gr :)), bo boję się trochę bólu porodowego :)

      Pozdrawiam! 💝

      Usuń
  4. Kochana ja i mąż też byliśmy mali, a synek urodził sie 56 cm i waga 3630 ;-) jeśli mogę ci coś poradzić to kup więcej ciuszków 62, 68. U mnie maluch z rozmiaru 56 wyrósł po miesiącu, a 62/68 teraz go ubieram a to dopiero 2,5 miesiąca ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dużo ciuszków w rozmiarze 62 :) z 68 gorzej, ale nie sądzę, żeby już teraz były mi potrzebne :) ale dziękuję za radę!

      Usuń
  5. Moja Ola w ogole nie weszla w niektore 56, ale to wszystko zalezy od firmy.. co firma to inna wielkosc a rozmiar niby ten sam. Ja na poczatku tez uzywalam tylko body krótki rękaw i na to pajac albo body dlugi i polspiochy... po miesiacu bardzo lubilam zakladac bodziaka i leginsy, spodnie, dresiki itp. :)
    Co do smoczkow to Ola na poczatku tylko NUKa zaakceptowala... obecnie uzywamy Avent :) MAM tez polecam... gdybym miala kupowac od poczatku to tez zdecydowalabym sie na MAM :)
    Laktator mam z Medeli i jestem baaardzo zadowolona, uratowal nie raz nasza laktacje... nawet niedawno podczas naszej choroby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będę kupować laktator z Avent, a smoczki z Avent i z Lovi :) To samo butelki. Jakoś wzbudzają we mnie zaufanie te firmy. Ale przekonamy się jak to jest naprawdę, gdy Staś przyjdzie na świat :)

      Tak, z ubrankami to jest jakaś porażka. Niby ten sam rozmiar, a jedne mniejsze lub większe od całej reszty.. Jakoś trzeba to przeżyć :)

      Usuń
  6. U nas kaftaniki się nie sprawdziły, podwijały się po same pachy. Natomiast pajacyki , body i spioszki to był nr 1 dziecięcej garderoby. Smoczki LOVI - najpiękniejsze wzory :)
    Butelka Tommy Tippe a laktator jeden mieliśmy z Lovi, ale dość szybko zniszczyły się części i ogromna wada - brak możliwości dokupienia ( nie miałam paragonu by zareklamować bo dostaliśmy go w prezencie). A drugi firmy Canpol, z którego byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się uparłam jakoś na ten z Aventu :D tak, smoczki Lovi mają piękne wzory! Zresztą wyżej wspomniany Avent również :) nad butelką się zastanawiam, bo dużo dziewczyn poleca mi Tommy Tippe ;)

      Usuń
  7. My używaliśmy bodziaki i spodenki dresowe, żadnych śpioszków i pajacyków. Smoczki podpasowały tylko Aventa, a butelki (choć używane rzadko) Tommee Tippee:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamówiłam sobie smoczki z Lovi, zobaczymy jak to będzie z nimi - znaczy się czy Staś je zaakceptuje :) Haha, ja też mam w sumie taki plan (body i spodenki dresowe). Wygodniejsze to dla mamy na pewno. I dzieciątko odnoszę wrażenie, że ma wtedy większą swobodę ruchów :)

      Usuń