sobota, 24 października 2015

TAG : Kocham jesień!

Tak więc chyba zauważyłyście, że zmienia się trochę tematyka bloga.
Postanowiłam, że nie będę pisać tylko o ciąży, a później o rodzicielstwie (choć głównie o tym jest i będzie blog), ale zacznę pisać również o tym, co dzieje się u mnie na co dzień i o urodzie.
Czyli ogólnie bardzo kobiecie tematy (choć o męskich kosmetykach również od czasu do czasu pojawi się post, więc nie martwcie się Panowie :)).
Myślę, że jest to dość dobry pomysł, ponieważ jak wiadomo, chyba każda kobieta lubi o siebie dbać.
Każda z Nas lubi czasem poleżeć w wannie (a dzieciaki oddać ojcu pod opiekę :D), poodpoczywać, zrelaksować się.
Mogłabym założyć się, że wiele z Was interesuje się tematem kosmetyków - niektóre bardziej pielęgnacyjnych, niektóre kolorówki, ale to zawsze jest KOSMETYK.
I ja wiedząc, że zaglądacie na mojego bloga, chciałabym od czasu do czasu uraczyć Was również postem o urodzie, czyli o tym, czego Nam, kobietom, płci pięknej, nie brakuje, ale zawsze możemy o nią zadbać jeszcze bardziej :)
Bo nie uwierzę, że Wasze dzieci to takie łobuzy, że nawet pół godzinki spokoju nie macie, aby o siebie zadbać :)

No i dziś pierwszy taki post!

A że nie wiedziałam o czym napisać pierwszy tego typu post, bo nie wiem jeszcze jakie chciałybyście czytać (PROSZĘ O SUGESTIE W KOMENTARZACH ♥), to stwierdziłam, że zrobię TAG, abyście mnie z tej "kosmetycznej" strony trochę lepiej poznały :)


1. Ulubiona szminka na jesień?

To pytanie za 100 punktów, bo jestem fanką szminek, pomadek itd :)
Ale taką ulubioną na jesień jest zdecydowanie pomadka firmy Wibo.
Pomadka ta nazywa się Million Dollar Lips, ja mam ją w kolorze o numerku 3 i jest to piękna fuksja.
Jest naprawdę matowa i na moich ustach utrzymuje się około 6-8h. Nie odbija się na szklankach itp.
JEST CUUUUDOWNA! ♥

2. Ulubiony lakier na jesień?

Hmm, ja raczej nie maluję paznokci u rąk, ale u stóp owszem i ulubionym lakierem na jesień jest BeBeauty Glossy Colour. Ja mam go w kolorze fioletowym, takim podchodzącym pod fuksję :)
Piękny kolor!

3. Co najbardziej lubisz pić w jesień?

Zdecydowanie herbatę! Głównie zieloną. Aktualnie są to herbaty LOYD. Mają piękne zapachy i cudowne smaki. A jeśli mam już dość zielonej i chciałabym się napić czegoś innego, to piję czarną lub czarną z sokiem owocowym (uwielbiam malinowy ♥).

4. Ulubiona świeca zapachowa?

Kurczę, kolejny dylemat! :D
Lubię bardzo dużo świec zapachowych, ale ostatnio najbardziej do gustu mi przypadła świeczka Bolsius Baked Apple, którą kupiłam w tamtym roku, w okresie świątecznym, a właśnie odnalazłam ją w czeluściach mojego regału :D
Co prawda nie pachnie nią w całym mieszkaniu, ale na jeden pokój wystarcza, a zapach ma naprawdę niesamowity. Taki jesienno-świąteczny.

5. Ulubiony zapach na jesień?

Raczej nie mam ulubionego zapachu, więc nie odpowiem na to pytanie :)
Na pewno słodki, zmysłowy :)

6. Ulubione akcesoria na jesień?

Bransoletki i zegarki! Zdecydowanie! ♥

7. Gdybyś poszła na imprezę Halloween'ową za co byś się przebrała?

Nie mam pojęcia za co bym się przebrała, ale chciałabym mieć najefektowniejszy makijaż wśród gości całej imprezy!

8. Jaki trend na jesień podoba Ci się najbardziej?

Ciepłe, wełniane swetry. Uwielbiam usiąść w spokoju z M, ubrać sweter, wziąć do ręki ciepłą herbatkę i pooglądać jakieś bzdurne seriale. Wieczór idealny, nie sądzicie? ♥

9. Co lubisz, a czego nie lubisz w jesieni?

Lubię : spadające, kolorowe liście. To, że mogę ubrać się w końcu w sweter i poleniuchować w domu. Ogólnie lubię tą jesienną aurę, coś pięknego.

Nie lubię : nie lubię deszczu, tego, że jest szaro na dworze i że szybciej robi się ciemno.


To by było na tyle.
Do następnego posta Kochane!

5 komentarzy:

  1. Witaj! Nominowałam Cię u siebie na blogu do "Liebster Blog Award 2015". Zapraszam do zabawy, pytania znajdziesz na moim blogu: http://bellazpociagu.blogspot.ie/2015/10/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zieloną herbatę i piję jedną za drugą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. Uwielbiam zieloną herbatę! Mogłabym pić dzbankami :)

      Usuń
  3. Super! :) fajnie, że dzielisz się czymś typowo o Tobie :)
    https://bycfit.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie przepadam za czytaniem blogów, na których autor/ka nic o sobie nie napisali, nawet jakiejś błahostki. Oczywiście - nie mówię, że powinni opisywać swoje życie prywatne ze szczegółami, bo ja też tego nie robię i nie zamierzam ;) ale fajnie wiedzieć cokolwiek o autorze/autorce bloga, którego jest się czytelnikiem. Odczuwa się z nim wtedy pewnego rodzaju "więź", lepiej się czyta :)

      Usuń