poniedziałek, 12 października 2015

Liebster Blog Award 2015

Dziękuję bardzo Ani KukAni z bloga 
aniakukania.blogspot.com
za nominację :)
I przepraszam, że tak długo odpowiadałam, ale nie miałam pomysłu na pytania dla moich nominowanych. 
Mam nadzieję, że mi wybaczysz :D
Na czym polega cała akcja?

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


A oto pytania :


1. Co daje Ci prowadzenie bloga?
* Prowadzenie bloga daje mi chwilę dla siebie, moment na odprężenie się i możliwość poznania innych blogerek. I przede wszystkim satysfakcję, gdy dostanę jakiś miły komentarz lub gdy widzę, że coraz więcej osób odwiedza mojego bloga :)

2. Co powoduje uśmiech na Twojej twarzy?
* Uśmiech na mojej twarzy powoduje USG, bo mogę zobaczyć mojego Skarba i mój M, zwłaszcza gdy też się śmieje. No i jak to typowa kobieta - uśmiech na mojej twarzy powodują ZAKUPY, haha.

3. Łatwiej Cię ubrać czy nakarmić?
* Oo, w tym stanie w jakim jestem to ciężko stwierdzić, haha! Bo ciągle, ze tak powiem, "rosnę" i muszę co chwilę kupować nowe ciuchy. No i w związku z ciążą i małym człowiekiem rozwijającym się w moim brzuszku, jem też więcej. Ale myślę, że przed ciążą lepiej było mnie karmić, niż ubierać :)

4. Film, który możesz oglądać wiele razy?
* Hmm, nie mogę się zdecydować, bo mam takie dwa i są skrajnie różne. Pierwszy to "3 metry nad niebem", a drugi to nasz polski "Czas Surferów".

5. Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?
* Zawiści i zazdrości. 

6.  Ulubiona potrawa?
* Pierogi ruskie i krokiety z serem i pieczarkami. Nie mogłam się zdecydować. Uwielbiam naszą polską kuchnię, mimo że wiele osób jej niestety nie docenia.

7. Co potrafi Cię zrelaksować po ciężkim dniu?
* Ogólnie to ciepła, długa kąpiel przy świecach, w jakimś pięknie pachnącym płynie, ale niestety nie mogę korzystać teraz z takich przyjemności. Więc zadowalam się masażem lub jakąś dobrą książką i świeczką. 

8. Szpilki czy adidasy? 
* Szpilki, ale w ciąży muszę patrzeć na wygodę, więc jeśli chodzi o ten okres mojego życia, to adidasy :)

9. Pierwsze skojarzenie ze słowem "rodzina"?
* Dom pełen miłości i zrozumienia. Szacunek do drugiego człowieka. Pomoc mimo wszystko.

 10. Czym dla Ciebie jest kobiecość?
* Kurczę, ciężko mi odpowiedzieć na to pytanie. Moim zdaniem kobiecość to jest coś, co mamy w środku. Szacunek do samej siebie i do innych osób. To jak traktujemy siebie same i wszystko dookoła. Na pewno nie wygląd, raczej charakter.

11. Góry czy morze?
* Zdecydowanie góry. Świeże powietrze, jeziora, lasy. Choć morze też jest piękne :)


No to teraz moi nominowani : 

1. http://seventeenmom.blogspot.com
2. http://jasiowyswiat.blogspot.com
3. http://greeneyekitty22.blogspot.com
4. http://ichpiecioro.blogspot.com
5. http://maamaa-baalbinkaa.blogspot.com
6. http://matka-debiutantka.blogspot.com
7. http://szczyptaomnie.blogspot.com
8. http://prawdziwezyciebykaro.blogspot.com
9. http://jejcalyswiat.blogspot.com
10, http://ciazaimlodemamy-blogosobisty.blogspot.com
11. http://zaraz-wracam.pl

I ich pytania : 

1. Gdy myślisz "poród" - co czujesz/myślisz?
2. Masz jakąś ulubioną firmę produkującą akcesoria dla dzieci?
3. Jak pożytkujesz swój czas wolny?
4. Jesteś za tradycyjnym czy tzw. bezstresowym wychowywaniem dzieci?
5. Co jest/będzie dla Ciebie ważniejsze w oczach Twojego dziecka - autorytet czy bliskość?
6. Czy masz czasem momenty, że chciałabyś odpocząć od wszystkiego?
7. Jesteś spokojną osobą czy raczej wulkanem energii?
8. Lubisz być w centrum uwagi?
9. Wolisz rządzić czy raczej poddajesz się czyjejś woli?
10. Ulubione danie?
11. Czy uważasz, że dawanie dzieciom słodyczy jest dobre, czy wolisz/wolałabyś dawać zamiast batonika owoc?


Dziękuję jeszcze raz za nominację, czekam na wasze odpowiedzi Dziewczyny! :)

12 komentarzy:

  1. Ja też sie zawse cieszę z komentarzy. Chociaz bloguję już dwa lata , to i tak za każdym razem jest przyjemny dreszczyk emocji.. Zawsze. gdy ktoś zostawi od siebie choć kilka słów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie :) ja tak krótko bloguje, więc jeszcze bardziej sprawia mi to radość. Wiem wtedy, że mam dla kogo pisać, i że ktoś czyta te moje wypociny :D

      Usuń
  2. Dzięki! Za jakiś czas odpowiedz u mnie na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za nominację, w związku z tym, że już kiedyś byłam nominowana, udział w zabawie wezmę symboliczny odpowiem na pytania u Ciebie:
    1. Jako, że w życiu swoim przeszłam dwa porody i to z każdej opcji zarówno pn jak i cc, to jedynie zastanawiam się dlaczego kobiety na siłę chcą mieć cesarkę i są za nią gotowe zapłacić, naturalny poród wspominam dużo lepiej niż cesarkę.
    2.Nie mam
    3. Jeśli go mam, a mam go jak na lekarstwo to oddaję się swojej pasji decoupagowi, albo od niedawna Pole Dance
    4. Jestem za dobrym wychowaniem dzieci tak by w przyszłości wyrośli na odpowiedzialnych, dobrych ludzi.
    5. Najważniejsze w oczach mojego dziecka będzie ich szczęście.
    6. Jasne i najchętniej wtedy uciekłabym na księżyc
    7.Zdecydowanie wulkanem energii
    8. Zdecydowanie tak
    9. Zdecydowanie rządzić
    10. Chyba kluski śląskie :)
    11. Nie jestem zwolenniczką dawania dzieciom słodyczy i moim dzieciom ich nie daje, zamiast tego daję owoce, suszone owoce jak żurawina, jabłka, rodzynki, morele, a ostatnio hitem są twarożkowe batony, czy własne wypieki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja też mam czasem ochotę uciec na Księżyc :D I też nie jestem zwolenniczką dawania dzieciom słodyczy i raczej nie będę tego robić, gdy Stasiu przyjdzie na świat i trochę podrośnie :) Bardzo dziękuję za odpowiedź!

      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  4. Fajnie poradziłaś sobie z pytaniami :)
    Moje odpowiedzi:
    1. Myślę, że zdecydowanie za szybko to się stało i zastanawiam się jakby wyglądał w 9 miesiącu :)
    2. Lubię wiele firm.
    3. Jestem mamą niepracującą więc siedzę cały dzień z synkiem i się bawię ;)
    4. Stosuję mieszankę i kieruję się instynktem macierzyńskim ;)
    5. Bliskość
    6. Kilka razy dziennie :D
    7. To zależy od sytuacji.
    8. Pewnie, że tak :)
    9. Kolejna rzecz, która zależy od sytuacji.
    10. Ryż z z kurczakiem i warzywami.
    11. Wszystko z umiarem :)

    Ps. Zaglądam do Ciebie bardzo często ale z telefonu nie mogę komentować :( Do tego praca nad spotkaniem dla blogujących mam pochłania mnie bez reszty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź :) rozumiem. Ja do Ciebie też często zaglądam :) to pracuj nad spotkaniem, pracuj. Obyście się świetnie bawiły. I wasze Maluchy też :)

      Usuń
    2. Spotkanie jest tylko dla mamusiek :) Nam też się czasami należy odrobina swobody ;)

      Usuń
    3. Oo proszę, to super! No oczywiście, że się należy! :)

      Usuń