środa, 6 stycznia 2016

A miało być #bornin2016.. :)

Witam Was drogie Mamy i Tatusiowie! 
Tak, jeśli patrząc na tytuł posta, myślicie, że dołączyłam do grona Mam, to macie 100% rację!
25 grudnia na świat przyszedł mój kochany chłopczyk ❤
Tak, tak, Staś jest z nami już prawie 2 tygodnie!
A oto On (w szpitalu, kilka godzin po porodzie):


Największy Skarb na świecie!
(tak, wiem, że niektóre Mamy nazwą mnie "złą matką", bo "zatkałam" od razu swoje dziecko smoczkiem, ale nie sądzę, abym zrobiła coś złego :))

Staś na świat przyszedł przez CC (o czym chyba napiszę osobny post - chciałybyście?).
Ważył 3,2 kg i mierzył 53 cm.

Dlatego tak długo nie było posta.
Miał się pojawić na święta, ale chyba same rozumiecie? :)
Mam nadzieję, że moja nieobecność została usprawiedliwiona :D 

To tyle, chciałam Wam się po prostu pochwalić Synem :D
Do napisania! ❤

Propozycje postów i wszelkie pytania proszę kierować na e-mail : zielonookamama@gmail.com

Wpadajcie też na INSTAGRAM ❤

Dobranoc Kochane i Kochani!


26 komentarzy:

  1. Gratuluję serdecznie! ;)
    Powodzenie- życzę żeby synuś nie dawał za bardzo popalić po nockach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No troszkę daje, bo niestety brzuszek męczył go od kilku dni, ale dziś w końcu była spokojna noc :) więc mam nadzieję, że następne też będą!

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!!
    Dużo zdrówka dla Was i dla tego mało przystojniaka !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) na pewno zdrówko się przyda jak nic innego :)

      Usuń
  4. dużo zdrówka dla maluszka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) A swoją drogą smoczek to nie taka zła rzecz, jeśli używa się go z głową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mój Staś bez smoczka chyba by nie przestawał krzyczeć.. ale za to gdy śpi, to sam wypluwa :) dziękujemy!

      Usuń
  6. Gratuluje :) Dużo zdrowia Wam życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. co za fantastyczny, świąteczny prezent! gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje, cudny jest Staś! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Te smoczki zawsze wyglądają na ogromne, na tle malutkich buziek dzieci :))))

    OdpowiedzUsuń