piątek, 11 grudnia 2015

Przeprowadzamy się czy nie?

No właśnie - przeprowadzamy się czy nie? 
Przeprowadzka miała być w listopadzie, a jest już połowa grudnia prawie..
Tak to jest z tym moim M, że lubi wszystko robić na ostatnią chwilę.. (a ja wręcz przeciwnie)
Na szczęście już została nam ostatnią prosta i..
I będziemy mieszkać razem!
A za niedługo już w trójkę! :o

Już nie mogę się doczekać momentu, w którym zrobię obiad, posprzątam i położę się w NASZYM DOMU, w NASZYM ŁÓŻKU.
Aż złożę łóżeczko i będę mogła codziennie na nie patrzeć.
Aż urzadzę pokój Stasia.
Wszystko jest tak bardzo ekscytujące! 

Już niedługo będziemy w trójkę, będę miała dwóch mężczyzn swojego życia obok siebie! ❤

Dzisiaj znów takie moje refleksje.
Haha, prawie jak kartka z pamiętnika :D 
Mam nadzieję, że nie zanudzam Was takimi postami :)


I mam do Was pytanko Dziewczyny (i Faceci) :

Czy macie Pudła Wspomnień?
Co zachowałyście/zachowaliście jako pierwszą pamiątkę? 


Dziś taki krótki pościk, mam nadzieję, że Wam się spodobał. 
Ja na przykład lubię czytać tego typu posty, jakoś czuje się wtedy bliskość z autorem :)


ZAPRASZAM NA INSTAGRAM 

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasza przeprowadzka też się przeciągała i tak samo jak Ty nie mogłam się doczekać kiedy będę gotować, sprzątać a teraz już ten zapał do wszystkiego przeminął

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że mój zapał nie przeminie. Choć wiem oczywiście, że są gorsze dni i rzecz jasna biorę je pod uwagę :)

      Usuń
  3. Takie posty są najlepsze.
    Nie mam i nigdy nie miałam pudełka wspomnień, ale jest to bardzo fajny pomysł.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) też myślę, że to super pomysł i na pewno ja takie Pudełeczko będę "prowadzić" :)

      Wzajemnie! ♥

      Usuń
  4. Krótko, zwięzłe ale na temat ;) ja nie miałam skrzyneczki wspomnień, ale myśle ze to ciekawa sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)
      Ciekawa, oj ciekawa. Na pewno fajnie jest chociaż spróbować. Kto nie próbuje, ten nie zyskuje :)

      Usuń
  5. Mam takie pudełeczka: test ciążowy, pierwsze obcięte włoski etc teraz dokładam rysunki :D
    (jamaska.pl)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie ze mam pudełko wspomnień tylko już teraz wiem ze będe musiała je powiekszyć wraz z wiekiem Oliviera. Na razie włożyłam do niego pierwsze śpioszki które miał w szpitalu, test ciążowy, moja i jego bransoletkę ze szpitala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczynam składać pamiątki. Na razie mam opaskę z rączki Stasia, kartę ciąży i maleńkie body, w których zabierałam go do domu :) ale pamiątek na pewno będzie więcej.

      Usuń