środa, 2 grudnia 2015

Mini HAUL ZAKUPOWY ❤

Witam w kolejnym poście :)
Dziś, jak pewnie zauważyłyście po tytule, będę pisać o tym, co kupiłam w ostatnim czasie.
Więc przejdźmy do posta!


Zaczynamy haul.
Jest on niewielki, bo kupiłam tylko kilka rzeczy, ale bardzo chciałam Wam je pokazać :)


Tak wyglądają moje zakupy w całości :)
A co kupiłam dokładnie?

1. Buciki niemowlęce na rozmiar 62 (miara jak przy ubraniach, nie przy skarpetkach). Kupione w KiKu za 19,99 zł. 


Buciki są wykonane z materiału zamszopodobnego w kolorze brązowym, sznuróweczki są wykonane z czerwono-żółtej gumeczki i mają miękkie podeszwy :)

2. Półśpioszki, 2 szt. Kupiłam je w Pepco. Jedne kosztowały 12,99 zł, a drugie 7,99 zł. Te misiowe są bardzo miłe w dotyku, mięciutkie, w 100% wykonane z poliestru (12,99 zł), a w gwiazdeczki wykonane są w 100% z bawełny i wydają mi się jakieś mniejsze od tych misiowych. Oba jednak są prześliczne i warte zakupu. Polecam wpaść do Pepco i kupić ❤


3. Skarpeteczki, 3 szt (Pepco). Z motywem świątecznym (reniferek) kosztowały 2,99 zł, a dwie pozostałe pary 3,99 zł. Nie mam pojęcia z jakich materiałów są wykonane skarpetki. Reniferkowe są w dotyku jak zwyczajne skarpetki, a te w paseczki i z gwiazdkami są takie "puchowe", ciepłe, przyjemne w dotyku :)


4. Kombinezon. Jego cena to 49,99 zł. Według metki wykonany w 100% z poliestru. Na kapturku są uszka misia. Posiada rękawiczki i "buciki" - ani jedno, ani drugie nie jest odczepiane. Najmniejszy dostępny rozmiar to 62 :) również zakupiony w Pepco.


5. Przedostatnią kupioną przeze mnie rzeczą są nożyczki i obcinaczki dla maluszków. Tak, tak, też z Pepco, haha :D ich cena to 4,99 zł.


6. Ostatnią już rzeczą są chusteczki nawilżanie. Dokładnie chusteczki z Biedronki - Dada Naturals, te w zielonym opakowaniu. Kupiłam je w 4-paku z pudełkiem na chusteczki. Zapłaciłam za nie jakoś w granicach 18-20 zł, nie pamiętam dokładnej ceny.


I co do tych chusteczek, to mam do Was pytanie, drogie mamy.
Czy używałyście ich lub w jakikolwiek sposób miałyście z nimi styczność? Macie o nich jakieś zdanie, polecacie czy odradzacie? Będę wdzięczna za każdą opinię o nich. Czekam na Wasze komentarze! ♥♥♥

ZAPRASZAM NA SWÓJ INSTAGRAM ♥


Przepraszam za jakość zdjęć, ale zostały wykonane telefonem. Mam nadzieję, że mi wybaczcie! :)

Czekam na Wasze komentarze, opinie itp.

17 komentarzy:

  1. półspioszki fajne i na pewno sie sprawdzą, a chusteczki też powinny być dobre, choc sam będziesz musiała stwierdzić czy dziecko nie będzie na coś uczulone. ja np używam takich zwykłych chusteczek, ale kupionych w Niemczech (tata mi zawsze duzo przywozi) takie też kupowałam, ale jak mi sie tamte skończyły. Sama ocenisz. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak. Mam nadzieję jednak, że Staś nie będzie na nic uczulony :) mimo wszystko lepiej znać opinię innych na temat takich rzeczy jak pampersy, chusteczki czy kosmetyki :) ja również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Zależy od dziecka, bo mogą uczulać lub podrażniać. My używamy Pampers ( w promocji 17 zł za czteropak ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że te nie będą Stasia uczulać. Z Pampers opinie są mocno podzielone i nie wiedziałam czy je kupić. Jeśli te się sprawdzą i nie będą Stasiowi robić krzywdy, to gdy się skończą, sięgnę po Pampers lub Huggies :)

      Usuń
  3. Moja mama je strasznie poleca , sa bardzo nawilzone nie wysychaja szybko i u mojej siostry sprawdzaja sie i nie podrazniają jej ciałka (ale każdy inaczej reaguje) dodam od siebie ,że świetnie zmywa sie nimi makijaz :) buziaki od nas i trzymajcie sie :*
    Brzuszkoweelovee.blogspot.com zapraszamy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadniemy :) mam nadzieje, ze Stasiowi przypadna do gustu :D

      Usuń
  4. Same cudowności dla bobaska :) Jeśli chodzi o chusteczki to ja kupuje te z biedronki - Fifi czy jakoś tak, i są super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie mieszają w głowie opinie na temat tych chusteczek Dada, bo jedni mówią, że są okej, że używają, a inni że okropne są, że pachną dziwnie itd. I już sama nie wiem :( a zakupy owszem, się udały :)

      Usuń
  5. Bardzo fajne rzeczy kupiłaś dla Maluszka :) sporo z nich używam i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Np jakich? :) jestem ciekawa każdej opinii :)

      Usuń
    2. Najbardziej jestem zadowolona z kombinezonu no i oczywiście chusteczki Dana są super ☺

      Usuń
  6. Uwielbiam robić zakupy dla dziecka! Pepco jest super sklepem, można w przystępnej cenie znaleźć coś fajnego. Jeśli chodzi o chusteczki to tych nie używałam. Nam najlepiej służą babydream różowe z rossmana. Są tanie i dobre jak dla mnieza długo szukalam odpowiednich. Nie zbyt nasaczone, ani zbyt suche. Mojej córki nie uczulaja, a miałam takie które to robiły, bo ma delikatna skórę. I z tego co czytałam gdzieś to w porównaniu do innych mają nawet niezły skład, nie maja tak dużo chemii jak pozostałe. I faktycznie nie są naperfumowane jak inne na jakie trafiałyśmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je kupię chyba, chociaż jedną paczkę, bo słyszałam o nich dużo dobrych opinii :) a Pepco to super sklep, uwielbiam tam chodzić i nie da się wyjść stamtąd z pustymi rękami :D

      Usuń
  7. Mi najbardziej podobają się te skarpeciochy z motywem świątecznym:)
    Chustki Dada miałam kilka razy, ale jak dla mnie lidlowe sprawdzają się lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała się przejść do Lidla i sprawdzić je. Chusteczek i pampersów mogę mieć całą hurtownię w domu, haha :) a skarpetki faktycznie śliczne!

      Usuń
  8. Co do chusteczek to u nas najlepiej sprawdzają się takie niebieskie z Biedronki. Chyba coś na T, ale nazwa wyleciała mi z głowy. Jedno jest pewne: żadnego kosmetyku nie kupuj na zapas, bo może się okazać, że maleństwo uczulone i będziesz musiała rozdawać, albo wyrzucić. Kupuj małe butelki i małe opakowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie właśnie już kupuję na zapas. No cóż, najwyżej rozdam koleżankom :)

      Usuń